Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Sklep Minty

Grzegorz Kaleta

ul. Popiełuszki 17E/50

34-730 Mszana Dolna

tel.: 570 430 223

email: kontakt@minty.sklep.pl

Formularz zwrotu towaru możesz pobrać TUTAJ

Nie przyjmujemy zwrotów do paczkomatów, oraz przesyłek wysłanych za pobraniem. 

Prosimy odeślij nam produkty wcześniej nieużywane, zwróć uwagę na zapachy (np. perfumy), zabrudzenia (np. ślady makijażu, kremu, antyperspirantu ), uszkodzenia materiału. 

Produkty noszące ślady użytkowania nie są przyjmowane i zostaną do Ciebie odesłane.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nr zamówienia, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.  

Formularz zwrotu towaru możesz pobrać TUTAJ

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Sklep Minty

Grzegorz Kaleta

ul. Popiełuszki 17E/50

34-730 Mszana Dolna

tel.: 570 430 223

email: kontakt@minty.sklep.pl

*Jeżeli wszystko się zgadza dokonamy zwrotu pieniędzy na konto podane w formularzu. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl