Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nr zamówienia, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Minty Sklep

Grzegorz Kaleta

ul. Popiełuszki 17E/50

34-730 Mszana Dolna

tel.: 570 430 223

email: kontakt@minty.sklep.pl

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Minty Sklep

Grzegorz Kaleta

ul. Popiełuszki 17E/50

34-730 Mszana Dolna

tel.: 570 430 223

email: kontakt@minty.sklep.pl

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz paragon lub fakturę.

 

Nie przyjmujemy zwrotów do paczkomatów, oraz przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

Prosimy odeślij nam produkty wcześniej nieużywane, zwróć uwagę na zapachy (np. perfumy), zabrudzenia (np. ślady makijażu, kremu, antyperspirantu ), uszkodzenia materiału.

 

Produkty noszące ślady użytkowania nie są przyjmowane i zostaną do Ciebie odesłane.

 

 

*Jeżeli wszystko się zgadza dokonamy zwrotu pieniędzy na konto podane w formularzu.

 

 Formularz zwrotu towaru możesz pobrać TUTAJ

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl